Gepost door: Jonas | oktober 18, 2008

Ik heb goed nieuws en slecht nieuws …


Mijn eerste probeersels als tekst voor mijn thesis trokken op geen kl*ten (ik ben wel fan van woordjes met een ‘*’ in tegenwoordig) volgens mijn promotor, de sfeer zat er dus meteen in.  Ze waren niet serieus genoeg. Had ik daar toch even heel lang aan gedaan om niet-serieuze teksten te schrijven. Spijtig, maar achteraf gezien kon het toch allemaal veel beter, dus misschien maar best dat ik bij wijze van spreken slaag heb gekregen.  Het kan er alleen maar beter op worden denk ik dan.

Gelukkig was er dan nog CPeX in het Depot. Met voorsprong één van de beste concerten die ik al gezien heb in het Depot. Vermoedelijk zal de Clement wel overal dezelfde grapjes maken, maar kom, zijn bindteksten waren hilarisch. De muziek zat ook lekker goed. De ‘beschimmelde pony’ (of hoe noemde hij Peter Van de Veire nu ook alweer?) zat er ook voor iets tussen. Er was namelijk een cameraploeg van Peter Live aanwezig + een hele hoop marginalen die zich verkleed hadden om er uit te zien zoals hun idool. Beetje debiel, maar kom, Saartje Vandendriessche met een opgeplakte snor zien crowdsurfen is ook wel eens leuk natuurlijk.

Ondertussen zit ik hier weer lustig te bloggen, maar zou ik eigenlijk moeten lezen, lezen en nog eens lezen. Laten we dat nu anders weer eens gaan doen. Lezen is leuk, zeker als het boeiend is. Loyaliteit is boeiend, wees daar maar zeker van!

Responses

  1. […] ook wat Jonas van het concert vond. Stem of voeg toe aan […]


Geef een reactie

Categorieën

